czwartek, 5 stycznia 2012

Akcesoria dla psa: majtki na cieczkę!

Lalka dostała cieczkę...
A z cieczką pierwszą w swym życiu lanserską odzież dla psa: lateks i bawełna - majtki dla psa na cieczkę.

Z majtkami rzepy do zapinania,
aby gustowne czarne majteczki pozostały we właściwym miejscu:
na tylnej części psa.

Rzepy wymyśliła ponoć NASA, żeby uprościć życie kosmonautom.
Dodaję: i sukom rasy sznaucer średni.

Lalka wie już, z której strony jest zapięcie,
jak je złapać w zęby i odpiąć, wyjąć ogon
i w końcu zdjąć z siebie - zniewalające ciało i ducha - majtki.

Zanim kupiłam Lalce majtki, widziałam taki gadżet dla psa na labradorce.
Tej samej, co siedziała u nas przypięta do płotu.
Ignorowała je. Nie interesowało ją, w jaki sposób się zapinają. 
Po prostu miała je... gdzieś.

Pytanie z sennego koszmaru: a czemu mój pies jest INNY??

3 komentarze:

  1. nieźle! mój sznaucerek miniaturka, też właśnie cieczkę dostała, więc natrafiłem na post na czasie. na szczęście u niej to takie ilości, że nawet majtek nie potrzeba :) pozdrawiam
    www.TenPieknySwiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Sznaucer po prostu ;-)

    PS. Znalazlam Cie Tamaro na forum o sznaucerach i pozwolilam sobie zajrzec. Mam nadzieje, ze nie masz nic przeciwko :-)

    OdpowiedzUsuń