poniedziałek, 13 lutego 2012

Szkolenia biznesowe - za pomocą cytatu:

Coaching - by myself.
Motto dnia:

Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje ceny o 5% niższe.
Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla klienta."
/Jeff Bezos, szef księgarni Amazon/


No, to kawa i...
Biurko.
Harmonogramy, tabele, rachunki, rozliczenia.

Pomysły do spisania.
Sprawy do załatwienia.

Szkolenia do zalogowania.




Dieta cud do utrzymania
/tarta z kiwi i grapefruitem/.
Litery do napisania.
Rzeczy do obejrzenia.
/cudny wrzosiec pełniejszy i pełniejszy/
Fotografie zrobione.
I do zrobienia.


Pies Lalka do ostrzyżenia.


Ptaki zimujące przykarmniku na mym oknie - do karmienia.


Nowy tydzień: czas start.





2 komentarze:

  1. Mnie za to obawia konkurencja na czarno, bo w mojej branzy niestety jest okropnie duza... :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena to nie wszystko.
      Naturalnie - cena jest bardzo ważnym elementem transakcji.
      Ale najważniejszym towarem w kontakcie z klientem jest jakość - jakość towaru, jakość obsługi, i jakość relacji, jaka podczas procesu decyzji i samej transakcji nawiązuje.
      I jeszcze to, co dzieje się później - gwarancja, upgrade, serwis - to, czy potrafisz drobiazgiem przywiązać do siebie klienta, czy nie :)

      Usuń