Coaching - by myself.
Motto dnia:
Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje
ceny o 5% niższe.
Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla
klienta."/Jeff Bezos, szef księgarni Amazon/
No, to kawa i...
Biurko.
Harmonogramy, tabele, rachunki, rozliczenia.
Pomysły do spisania.
Sprawy do załatwienia.
Szkolenia do zalogowania.
Dieta cud do utrzymania
/tarta z kiwi i grapefruitem/.
Litery do napisania.
Rzeczy do obejrzenia.
/cudny wrzosiec pełniejszy i pełniejszy/
Fotografie zrobione.
I do zrobienia.
Pies Lalka do ostrzyżenia.
Ptaki zimujące przykarmniku na mym oknie - do karmienia.
Nowy tydzień: czas start.
Mnie za to obawia konkurencja na czarno, bo w mojej branzy niestety jest okropnie duza... :-(
OdpowiedzUsuńCena to nie wszystko.
UsuńNaturalnie - cena jest bardzo ważnym elementem transakcji.
Ale najważniejszym towarem w kontakcie z klientem jest jakość - jakość towaru, jakość obsługi, i jakość relacji, jaka podczas procesu decyzji i samej transakcji nawiązuje.
I jeszcze to, co dzieje się później - gwarancja, upgrade, serwis - to, czy potrafisz drobiazgiem przywiązać do siebie klienta, czy nie :)