piątek, 15 lutego 2013

Ogród zimowy vs. posadzki dekoracyjne: w pakiecie poślizg

W ogródku wciąż rządzi Zima.
Zasypany, zaspany - wygląda całkiem martwo.

Za chwilkę już będą wrzośce,  tymczasem biała cisza.
 
Za to w innych miejscach życie nadrabia tempa.

 


Uroczy dostałam mail...
"
Doniesiono mi, że o mały włos a oglądałabyś dziś nasz sufit w szatni z pozycji horyzontalnej :) upss...
Wiem, że własną osobą odpowiadam za bezpieczeństwo wszystkich, którzy przekraczają próg - dlatego spieszę osobiście przeprosić.
Byłoby jakoś niezręcznie wydłubywać Cię spod szafek dlatego błagam, uważaj:)))

Babki nieustannie wywijają mopami, a rodzice równie nieustannie wchodzą
i zalewają (nie: się) ;)
"
 
Odpisałam: 
Jezusie :)
własną osobą itepe :):):)
spieszę donieść, że wlazłam we własnych czerwonych na platformie gładkiej butach, i CO PRAWDA WIDZIAŁAM, że przy naszych szafkach do czysta
było świeżo wylizane (pewnie na specjalne zlecenie Dyrekcji,
że ma być przy nas do czysta wylizane, bo jak nie, to się będę czepiać) ;)
no więc widziałam,
i co z tego - niby zwolniłam, ale jakoś tak se (!) nogę postawiłam,
że mi się skręciła i...
śmierć w oczach, bobym serio bez przeproszenia piżgła, że aż miło.

Jak złapałam równowagę i usiadłam na wprost szafki Dziecka,
to mi ono Dziecko po łebku pogłaskało ze słowami "już dobrze, już dobrze".
Nie powiem, żeby mi się nie polepszyło :)
Ja wiem, że podli rodzice uprzykrzają Wam i tak trudne życie jak mogą,
i nie mówię (z własnego doświadczenia), że nie mają przy tym fanu,
bo mają :)
Ale też jakby tak na przykład te babeczki  z a n i m  sobie wyjadą na mopie cokolwieczek tego mopika odsysały, statystyczny rodzic musiałby się znacznie bardziej wysilić, żeby betami o podłogę walnąć i gwiazdy (od styku ze szlachetną posadzką) zobaczyć.


Co do niejakiej Kaśki Krzak, znaczy: mnie - przypadek jest beznadziejny, gdyż ona nogę sobie własną swą skręciła. Tak więc wilgotność posadzki miała tu znaczenie jedynie wspomagające - o tyle, że nie gruchnęła betami,
tylko jak przyczepność straciła, to od razu w zgrabny ślizg wpadła.

 
A tak na marginesie - kiedy angol z kartki na drzwiach ma zamiar ODROBIĆ te swoje zajęcia? Jak tak będzie se (!) nadal chorował, to mu tygodni w roku szkolnym nie wystarczy :)
 
 
 
 
cdn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz